{googletagmanager_head} Merida - Zamestnanie {googletagmanager_body}
 

Pozícia: Referentka zákazníckeho servisu/ Asistentka Merida Bratislava, s.r.o.
Miesto práce: Turbínová 1, 831 04 Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: 01.09.2018, prípadne dohodou
Základná zložka mzdy: od 750 € (brutto) a ďalšie odmeny

Informácie o pracovnom mieste.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- komunikácia s obchodnými partnermi ( dopyty, produkty, ceny, reklamácie, novinky )
- starostlivosť o existujúcich zákazníkov ( aktívny predaj )
- komunikácia v rámci úseku zákazníckeho servisu a logistiky
- vybavovanie telefonátov, emailov
- príjem a vybavovanie objednávok od zákazníkov a obchodných partnerov
- vytváranie objednávok pre dodávateľov
- plánovanie rozvozov
- komunikácia so skladom a šoférmi súvisiacich s rozvozmi tovaru
-príprava všetkej dokumentácie súvisiacej s predajom a expedíciou tovaru ( výdajky, faktúry )
- príjem a riešenie špecifikovaných reklamácií
- vykonávanie ďalších prác, ktoré súvisia s dohodnutým druhom práce podľa pokynov priameho
nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity:
- stabilná spoločnosť s viac ako 10 ročným pôsobením na trhu
- práca na trvalý pracovný pomer
- zmluva aj na dobu neurčitú (v prípade záujmu)
- garantovaný fixný plat + mesačné bonusy za plnenie plánov
- komplexné zaškolenie po nástupe
- pracovná doba 7:00 hod. – 15:30 hod. len počas týždňa/žiadne víkendové nadčasy
- práca z kancelárie, bez nutnosti cestovania
- práca vhodná aj pre vyššiu vekovú kategóriu
- príjemné pracovné prostredie
- stravné lístky s príspevkom zamestnávateľa v hodnote až 4,00€
- pitný režim, cafeteria

Informácie o výberovom konaní:
Žiadosť spolu so životopisom zašlite e-mailom na adresu martina.cechovicova@meridask.sk .
V žiadosti uveďte súhlas so spracovaním osobných údajov pre účely databázy uchádzačov o
zamestnanie podľa zákona č. 428/2002 o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore:
- ekonomické, humanitné, technické
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti:
- Microsoft Excel - pokročilý
- Microsoft Outlook - pokročilý
- Microsoft Word - pokročilý
- Fakturácia - základy
Počet rokov praxe:
Aj absolventi
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• skúsenosti s prácou na zákazníckom centre/call centre vítané
• veľmi dobré komunikačné schopnosti
• príjemný telefonický prejav
• pro-zákaznícka orientácia
• precíznosť, dôslednosť a spoľahlivosť
• zmysel pre detail
• aktívny a zodpovedný prístup k práci
• schopnosť samostatnej aj tímovej práce
• nekonfliktnosť

Stručná charakteristika spoločnosti:
MERIDA je európska výrobno-obchodná spoločnosť predávajúca sanitárne zariadenia a hygienické prostriedky prostredníctvom vlastnej predajnej siete. Predaj a hygienický servis celého sortimentu pre Vás zabezpečujú zamestnanci spoločnosti MERIDA v 9 európskych krajinách v celkom 59 pobočkách: Českej republike, Slovensku, Poľsku, Maďarsku, Rusku, Ukrajine, Litve, Bielorusku, Lotyšsku.
Adresa spoločnosti:
Merida Bratislava, s.r.o.
Turbínová 1 
831 02 Bratislava
Kontakt: Tel. +421 245 646 830
Kontaktná osoba: Mgr. Martina Čechovičová

 
Váš košík je prázdny